KLACHTEN ZIJN ER OM OP TE LOSSEN

We horen gelukkig veel tevreden reacties van onze cliënten, maar natuurlijk beseffen we dat er ook weleens iets mis kan gaan. Omdat we veel waarde hechten aan onze relatie vinden we dat klachten er zijn om op te lossen. Vindt u als cliënt of als mantelzorger dat zaken anders hadden gekund of gemoeten? Schroom niet en laat het ons weten. Zodat we er samen uit kunnen komen. Mailen kan naar info@rinettezorg.nl. Of bel naar het kantoor.

Vindt u het lastig om uw klacht direct bij Rinette Zorg te melden? Er zijn meer mogelijkheden om uw punt onder de aandacht te brengen:

  1. Neem contact op met Zorgbelang, een onafhankelijke instelling. Zij hebben informatie over uw rechten en plichten en kunnen advies geven. De medewerkers kunnen u ook helpen, bijvoorbeeld bij het opstellen van uw klachtenbrief. Zie zorgbelang.nl
  2. Neem contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van expertisecentrum Quasir. Deze kan u begeleiden bij het indienen van uw klacht, maar ook bij eventuele bemiddeling. Zie quasir.nl

Klachtenreglement

U wilt dat uw klacht zo goed mogelijk wordt behandeld. Daarvoor is het Klachtenreglement opgesteld. Hierin kunt u veel antwoorden vinden, zoals informatie over de afwikkeling. De klachtenfunctionaris weet meer. Of download het reglement hier: Klachtenreglement

Sluiten

Wil je teruggebeld worden?

Gebruik onderstaand formulier en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Terugbellen